ZALANDO TREND ALERT: The Cowboy Comeback

Een opgefriste Western esthetiek maakt zijn weg terug naar de mainstream fashion crowd. Hiervoor maakten we een selectie van de beste Zalando stuks, geïnspireerd op Beyoncé's nieuwe album 'Cowboy Carter' en de catwalks van dit seizoen. Denk aan franjes op jassen, suède laarzen, denim op denim, oversized leren shirts en versierde cowboyhoeden.

De Western trend is here to stay, maar dit keer met een twist. Verwacht stevige werkkleding gecombineerd met lovertjesaccessoires, jaren 90-stijl tops gecombineerd met Levis en cowboyhoeden als de belangrijkste accessoire van het seizoen, zoals al gezien op de straten van Parijs en Milaan.

Met beroemdheden zoals Kim Kardashian en Bella Hadid echt in hun cowgirl-periode, is dit een trend die eruitziet alsof hij niet snel zal verdwijnen, dus haal de cowboy laarzen tevoorschijn en maak je klaar om op te zadelen.

Download alle beelden hier

Zalando (https://corporate.zalando.com) is een toonaangevende e-commerce bestemming voor mode en lifestyle in Europa. Opgericht in 2008 in Berlijn, bedient Zalando meer dan 50 miljoen actieve klanten in 25 markten met kleding, schoenen, accessoires en cosmetica. Het assortiment van internationale merken varieert van wereldberoemde namen tot lokale labels. Zalando biedt een one-stop modebeleving voor inspiratie, innovatie, interactie en shopping. Als Europa's meest modieuze tech-bedrijf, werken we doorlopend aan digitale oplossingen om de fashion journey te verbeteren: voor onze klanten, partners en elke speler in het Zalando-verhaal. Onze visie is om het startpunt voor mode te zijn met een netto positieve impact voor mens en planeet.