ZALANDO TREND ALERT: Omarm de elegantie van Bridgerton met Regencycore

Bridgerton is terug voor zijn derde seizoen en herintroduceert daarmee de heropleving van ‘Regencycore’. Denk aan barokke jurken, korsetten en opvallende sieraden die klassieke regententijdse verfijning mengen met een moderne flair, en de ware essentie van de show vastleggen.

Dit seizoen nemen we afscheid van overwegend pastelkleuren en omarmt ‘Regencycore’ eigentijdse kleding in juweeltonen. Babydoll-jurken en opvallende pofmouwen staan centraal in gedurfde kleuren en bloemenprints, met platform schoenen en clutch tassen die een update hebben gekregen met kant en borduurwerk.

Korsetten blijven een belangrijk onderdeel van ‘Regencycore’, maar nu in gedempte en metallic tinten, zoals te zien is bij Fête Impériale en Vivienne Westwood, gecombineerd met t-shirts om de trend naar de 21e eeuw te brengen. Opvallende sieraden maken het ensemble compleet, met oversized Moschino parelkettingen en Zadig & Voltaire oorbellen, die helpen de trend een moderne twist te geven.

De Ontluikende Roos
Stap in deze viral trend op het gebied van make-up van dit seizoen, waar het benadrukken van je natuurlijke schoonheid centraal staat. Dit seizoen viert de tijdloze aantrekkingskracht van heldere ogen en lippen. Het is een knipoog naar verfijning en elegantie, en vangt perfect de essentie van een coming-of-age moment. Kies voor een kleuraccent met ILA Beauty op de lippen en Kryolan op de wangen om een vleugje moderne flair toe te voegen.

Download alle beelden hier.

Zalando, opgericht in 2008 in Berlijn, bouwt aan het toonaangevende pan-Europese ecosysteem voor mode en lifestyle e-commerce rond twee groeivectoren: Business-to-Consumer (B2C) en Business-to-Business (B2B). In B2C bieden we een inspirerende en kwalitatieve winkelervaring voor mode- en lifestyleproducten aan ongeveer 50 miljoen actieve klanten in 25 markten. In B2B gebruiken we onze logistieke infrastructuur, software en servicemogelijkheden om merken en retailers te helpen hun volledige e-commerce business te runnen en te schalen, op of buiten Zalando. Als ecosysteem streeft Zalando ernaar om positieve verandering voor de mode- en lifestyle-industrie mogelijk te maken.