Chloë Sevigny steelt de show in Zalando’s aanstaande eindejaarscampagne 'Unwrap Your Story'

• Actrice, regisseuse en mode-icoon Chloë Sevigny speelt de hoofdrol in Zalando’s eindejaarscampagne waarin ze haar veelzijdige identiteit verkent
  • De campagne, geregiseerd door Justyna Obasi, vertelt een verhaal over stijl en zelfexpressie

Zalando, een leidend Europees online platform voor mode en lifestyle, lanceert ‘Unwrap Your Story,’ een eindejaarscampagne waarin de intieme relatie tussen stijl en identiteit onder de loep wordt genomen. Met in de hoofdrol: Chloë Sevigny, toonbeeld van veelzijdigheid. Ze figureert in intieme settings, van familie-etentjes tot avondjes uit met vrienden, stuk voor stuk scenario’s waarin één bepaald facet van Chloë’s leven centraal staat.

Chloë zegt het zo: “Elk kledingstuk staat voor een ander verhaal en geeft een inkijkje in de verschillende momenten van onze levens. ‘Unwrap Your Story’ is een uitnodiging om die veelzijdige identiteiten te vieren. En ik ben trots om deel uit te maken van dat verhaal.”

Dankzij de creatieve aanpak van Justyna Obasi en de visuele expertise van Dani Pujalte gaat de campagne verder dan pure looks. Ze heeft meer weg van een dagboek en toont diverse momenten waarop Chloë’s verschillende rollen – een echt familiemens, een actrice en regisseuse, een individu dat rustig reflecteert, een graag geziene gast op evenementen – de veelzijdige identiteit van elk van ons weerspiegelen.

“Werken met Chloë was een fantastisch avontuur. Omdat ‘Unwrap Your Story’ de verschillende facetten verkent die één persoon kan invullen in de ogen van hun omgeving, was Chloë geknipt voor deze rol”, aldus Sara Spännar, VP Global Marketing. “Ze belichaamt Zalando’s kernwaarden: empowerment, stijl en zelfexpressie. En bovendien is ze zelf een stijlicoon.”

Zalando's ‘Unwrap Your Story’ is meer dan een collectie. Het is een concept dat de intieme banden onthult tussen mode, identiteit en de momenten die bepalen wie we zijn. De campagne sluit aan bij Zalando’s engagement om een ruimte te cultiveren waarin stijl een persoonlijk narratief is en waar elk item het hoofdstuk vormt van een eigen verhaal.

Ontdek en shop de collectie nu op www.zalando.be

Alle beelden kan je via deze link downloaden.

#Unwrapyourstory
#Zalando